Ruilen of retourneren
Retourbeleid
Bij Bellini hair & boutique heeft u het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling artikelen te ruilen of retourneren.
Retourprocedure
Indien u een artikel wenst te retourneren, kunt u dit verzenden naar:
Bellini hair & boutique
Hoofdstraat 76
7921 AN Zuidwolde
Zorg ervoor dat de retourzending in goede staat verkeert en voorzien is van de originele labels en verpakking. Neem voorafgaand aan de retourzending contact met ons op via info@bellini-boutique.nl of 06 33 17 82 53
Na ontvangst van uw retour in goede orde, zullen wij deze binnen 7 tot uiterlijk 14 dagen verwerken. De terugbetaling vindt plaats op het rekeningnummer/creditcardnummer waarmee de originele betaling is gedaan.
VERZENDKOSTEN EN LEVERTIJD
Voor het verzenden van artikelen binnen Nederland brengen wij €6,45 in rekening. Voor bestellingen uit België brengen wij €9,75 in rekening. Indien u een bestelling plaatst boven de € 75,- brengen wij geen verzendkosten in rekening.
Indien één of meerdere artikelen worden geretourneerd en de totale bestelwaarde komt onder de € 75,-, worden alsnog de verzendkosten in rekening gebracht. Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op het bedrag van de geretourneerde artikel(en).
LEVERTIJD
Bellini hair & boutique streeft ernaar om elke order zo spoedig mogelijk te leveren. Binnen Nederland streven wij ernaar uw bestelling de volgende werkdag te leveren, mits deze voor 15:00 uur is geplaatst en geen nalevering of pre-order betreft. Buiten Nederland is de levertijd binnen 7 werkdagen, afhankelijk van het land van bestemming.
RUILEN
Het is mogelijk om een artikel te ruilen voor een maat groter of kleiner. Bij ruiling van een artikel neemt Bellini hair & boutique éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening.
RUIL & RETOUR VOORWAARDEN
- Retourneren of ruilen binnen 14 DAGEN na ontvangst van uw bestelling.
- Het artikel dient compleet te zijn, voorzien van de originele labels en verpakking.
- Het artikel dient geen gebruikerssporen te vertonen. Denk aan voedsel- en make-up vlekken, lichaams- of sigarettengeuren. Gedragen, beschadigde of gewassen artikelen worden niet gecrediteerd.
- Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, behouden wij het recht om retourzendingen terug te sturen en deze verzendkosten in rekening te brengen bij de koper.
- Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de KOPER. Wij adviseren uw retour via aangetekende post te versturen.
- Wij adviseren u de TRACK & TRACE CODE te bewaren totdat uw retour is verwerkt en het bedrag op uw rekening is ontvangen.
- Er wordt geen wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
- Wanneer u gratis levering heeft ontvangen en uw resterende orderbedrag door uw retour onder de € 75,00 komt, brengen wij alsnog de verzendkosten in rekening.
- Uw retour zal binnen 10 WERKDAGEN worden verwerkt, u ontvangt een bevestiging per e-mail.
LET OP: SALE ARTIKELEN MET EEN KORTING VAN 50% OF MEER KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN.
KLACHTEN
Tijdens het verzendproces controleren wij alle artikelen op SCHADE dan wel FABRICAGE FOUTEN. Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat er toch een product geleverd wordt met een beschadiging.
Controleer uw bestelling daarom meteen na ontvangst, ook als u producten pas later nodig heeft.
Indien u een product heeft ontvangen met schade, neem dan binnen 24 UUR contact met ons op.
Stuur een E-MAIL naar INFO@BELLINI-BOUTIQUE.NL met als onderwerp SCHADE + ORDERNUMMER.
Omschrijf de schade en stuur als bijlage een duidelijke foto toe.
De klantenservice neemt binnen ENKELE WERKDAGEN contact met u op. Klachten via FACEBOOK en INSTAGRAM kunnen helaas niet beantwoord worden.
INDIEN DE SCHADE OF KLACHT NIET BINNEN 24 UUR NA ONTVANGST IS GEMELD, KAN BELLINI HAIR & BOUTIQUE DEZE AFWIJZEN.